
5º edició de Calçots & Tweets | & Orquídies
El passat dissabte 5 de març vam tenir el plaer d’assistir a la cinquena edició de Calçotada & Tweets, organitzada per Sònia Graupera. L’acte es va celebrar al Restaurant Can Besa, envoltats pels arbres del Montseny, anaven arribant sponsors i bloggers frisosos per tastar el romesco i els calçots. El sol també es va presentar i va acompanyar-nos mentre obríem gana, Moritz en mà.
Protegits per pitets, vam gaudir de la catalana tradició d’empastifar-se dits i boca per no deixar ni una gota de la salsa de calçots. Vam canviar de sala per passar al segon plat i ens van rebre més d’una dotzena de taules amb una orquídia que Thai Barcelona | Royal Cuisine oferia a tots els assistents. La carn a la brasa va ser el pont cap a l’entrega de més d’un centenar de regals, n’hi havia per a cada un dels comensals, entre els quals se sortejaven nits a hotels de luxe, sessions de massatges o, per què no dir-ho, dos sopars per a dues persones a Thai Barcelona | Royal Cuisine.
Convençuts que la tradicional gastronomia de l’antic Regne de Siam es dóna de la mà amb les tecnologies més punteres i les xarxes socials, a Thai Barcelona | Royal Cuisine ja hem guardat la data per a la propera calçotada. Qui sap si l’any que ve degustarem calçots amb salsa agredolça.